Friday, March 12, 2010

jumaatku

pernahkah kamu mendengar lagu ini..?

"Tanpa ku sedar aku tersebut namamu
Mengapakah hanya dengan tiba-tiba
Aku pun menjadi rindu
Dan wajahmu ku terbayang
Adakah engkau pun begitu merindu

Bila ku rindu aku tersebut namamu
Bila ku resah ingin rasa ku bertemu
Aku jadi tak menentu
menunggu kehadiranmu
Mengapakah lama hilang tanpa berita

Apa khabarmu di sana kekasihku
Semoga engkau tak lupa padaku
Jangan biar ku merindu
Jangan biar ku tertunggu
Sepinya di hatiku menunggumu

Bila ku rindu aku tersebut namamu
Di dalam mimpi aku dibelai olehmu
Indah sungguh percintaan
Indahnya berkasih sayang
Betapa aku merindu kepadamu"

-lagu "Bila ku rindu" dendangan Siti Fairuz..

salah seorang penyanyi yang amat aku kagumi..
lagunya pun menusuk kalbu.. sungguh bermakna.. 'i loike!' hahaha







hari ini banyak program yang telah diatur..
setelah sekian lama aku tidak keluar rumah pada malam hari.. hehe
malam ni nak jadi burung hantulah.. sape2 nak join, contact me personally :)


will be having a mini gathering with the ex-yps gals.. only 5 of us, siswa, juwita, hajar and tanuja..
it has been quite a long time since i meet few of them... will have our dinner + gossips session heheh..
not gossip lah more to catching up session :P


then later in the nite... going out with another group of friends..
this time round will be with 2 of my sisters, hids n huds!
we planned to go to jb but.. too bad, didn't get approval from their parents..
will just hang out around singapore, that will be sufficient i guess..
it has been a long time since i hang out with them.. missed them!


more updates next time ya peeps! have a good weekend everyone~~~

No comments:

Post a Comment