Monday, May 17, 2010

sebuah kejujuran

pernahkah kita terkeluar dari kepompong kejujuran?
maksudnya dalam kata mudah ialah 'berkelakuan tidak jujur'..
memang selalunya kejujuranlah yang membawa kebahagiaan & juga sebaliknya.

jika dalam sesebuah perhubungan, pasangan tiada sifat jujur, maka porak-perandalah perhubungan itu. kedua-dua pihak memainkan peranan, jika si polan jujur, tetapi pasangannya tidak, akhirnya perhubungan itu akan ranap kelak..

fikirkanlah wahai teman.. untuk diriki ini, aku sentiasa memperingati diri ini, supaya senantiasa jujur, terutamanya kepada orang yang kita sayangi dan mempercayai.. tetapi aku sedar, aku bukannya malaikat.. kadangkala tersasar jua, aku masih perlukan bimbingan.. sesungguhnya diri ini masih lemah~

beberapa hari lalu, 'si dia' bertanyakan pada aku, "oohh so u pun flirt??" "aku senyap tanpa sebarang jawapan.."
so dear, if you're reading this, here's my answer:

i do, BUT, i only flirt..... with you!!
=))

last time, yes i do flirt with other guys, but of course with a limit.. but the moment i found you, yes U! you know who you are~
"hanya dikau sahaja yang bertakhta di hati ini"

janganlah engkau mempersia-siakannya ok?
i <3 you~~~

No comments:

Post a Comment